#Uitgelicht!

Wensen doorgeven op orderniveau?
Gebruik de opmerkingenbox!

NIEUWS   •   21 feb. 2019

Voor het opleveren van de perfecte fotoset is het van belang dat wij precies weten wat uw wensen zijn. Wist u dat wij ook specifieke wensen per order voor u kunnen oppakken?

Hoe?
Extra verzoeken kunt u – tijdens het aanmaken van uw order – plaatsen in de opmerkingenbox in stap vijf van het orderproces (zie afbeelding). Op deze manier kan ons productieteam deze voorkeuren direct oppakken. Wanneer u wensen heeft met betrekking tot de fotobewerking kunt u dit ook in het opmerkingveld plaatsen zodat ons productieteam hier rekening mee kan houden.

Janneke, binnendienstmedewerker bij Lamberink Woonmakelaars Assen, maakt al veelvuldig gebruik van de opmerkingenbox. Ze noemt het veld efficiënt en vindt dat de communicatie hierover nu beter is dan voorheen.

‘Wij vinden de opmerkingenbox zeer handig en gebruiken ‘m regelmatig. Voorheen moesten we na elke order apart een opmerking plaatsen. Nu hoeft dit niet meer en dat scheelt toch weer een paar handelingen minder. Laatst plaatste ik de opmerking dat onze stylist bij de fotografie aanwezig zou zijn om het interieur verkoopklaar te maken. Superhandig. Wij zijn er erg blij mee!’ – Janneke, Lamberink Woonmakelaars Assen

Miranda maakt zo nu en dan ook gebruik van de opmerkingenbox. Zij is werkzaam als binnendienstmedewerker bij De Raad Makelaars.

‘Het kan voorkomen dat de woning zich in een kindvriendelijke buurt bevindt en er op tweehonderd meter afstand een speelplaats is die wij gefotografeerd willen hebben. Dat geven wij dan aan in het opmerkingenveld zodat de fotograaf hier rekening mee kan houden. Door dit veld te gebruiken voorkomen we revisies en vertraging op bestelde producten.’ – Miranda, De Raad Makelaars

Wat voor verzoeken kunt u doorgeven?
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er sfeerfoto’s gemaakt moeten worden als de woning is gelegen in de nabijheid van een prachtig natuurgebied. Tevens kan het voorkomen dat u een drukke dag heeft en de sleutel voor de woning moet worden opgehaald op een ander adres dan gebruikelijk is.

Ook kan het gebeuren dat u normaal gesproken de foto’s modern bewerkt wilt hebben, maar dat deze specifieke woning zich beter leent voor een iets warmere bewerking. Al dit soort wensen kunt u eenvoudig en snel aan ons doorgeven middels de opmerkingenbox in stap vijf van het orderproces. Zo voorkomt u eventuele revisies op de producten, hoeft u niet langer te wachten én bent u ervan verzekerd dat alles wat u wenst door ons team wordt opgepakt.

Heeft u vragen over het gebruik van de opmerkingenbox? Neem contact op met team Klantenservice via de LIVE-chatfunctie die u kunt gebruiken via het dashboard. ZIEN24 staat altijd voor u klaar!

Uw standaard voorkeuren vastleggen?
Los van de bovenstaande wensen die u heeft op orderniveau, kunnen wij ook uw standaard voorkeuren vastleggen in uw account. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan en weet u zeker dat elke order wordt opgepakt met al uw wensen daarin verwerkt.

Onze accountmanagers pakken dit graag voor u op. Met een druk op de onderstaande knop opent ons digitaal formulier met daarin diverse vragen over uw voorkeuren met betrekking tot fotografie, video, 360-tours en plattegronden. Wanneer u deze heeft ingevuld neemt één van onze accountmanagers contact met u op om dit alles door te nemen. De voorkeuren worden in ons systeem opgeslagen en op elk van uw toekomstige orders toegepast.

#Uitgelicht!

Wensen doorgeven op orderniveau?
Gebruik de opmerkingenbox!

NIEUWS   •   21 feb. 2019

Voor het opleveren van de perfecte fotoset is het van belang dat wij precies weten wat uw wensen zijn. Wist u dat wij ook specifieke wensen per order voor u kunnen oppakken?

Hoe?
Extra verzoeken kunt u – tijdens het aanmaken van uw order – plaatsen in de opmerkingenbox in stap vijf van het orderproces (zie afbeelding). Op deze manier kan ons productieteam deze voorkeuren direct oppakken. Wanneer u wensen heeft met betrekking tot de fotobewerking kunt u dit ook in het opmerkingveld plaatsen zodat ons productieteam hier rekening mee kan houden.

Janneke, binnendienstmedewerker bij Lamberink Woonmakelaars Assen, maakt al veelvuldig gebruik van de opmerkingenbox. Ze noemt het veld efficiënt en vindt dat de communicatie hierover nu beter is dan voorheen.

‘Wij vinden de opmerkingenbox zeer handig en gebruiken ‘m regelmatig. Voorheen moesten we na elke order apart een opmerking plaatsen. Nu hoeft dit niet meer en dat scheelt toch weer een paar handelingen minder. Laatst plaatste ik de opmerking dat onze stylist bij de fotografie aanwezig zou zijn om het interieur verkoopklaar te maken. Superhandig. Wij zijn er erg blij mee!’ – Janneke, Lamberink Woonmakelaars Assen

Miranda maakt zo nu en dan ook gebruik van de opmerkingenbox. Zij is werkzaam als binnendienstmedewerker bij De Raad Makelaars.

‘Het kan voorkomen dat de woning zich in een kindvriendelijke buurt bevindt en er op tweehonderd meter afstand een speelplaats is die wij gefotografeerd willen hebben. Dat geven wij dan aan in het opmerkingenveld zodat de fotograaf hier rekening mee kan houden. Door dit veld te gebruiken voorkomen we revisies en vertraging op bestelde producten.’ – Miranda, De Raad Makelaars

Wat voor verzoeken kunt u doorgeven?
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er sfeerfoto’s gemaakt moeten worden als de woning is gelegen in de nabijheid van een prachtig natuurgebied. Tevens kan het voorkomen dat u een drukke dag heeft en de sleutel voor de woning moet worden opgehaald op een ander adres dan gebruikelijk is.

Ook kan het gebeuren dat u normaal gesproken de foto’s modern bewerkt wilt hebben, maar dat deze specifieke woning zich beter leent voor een iets warmere bewerking. Al dit soort wensen kunt u eenvoudig en snel aan ons doorgeven middels de opmerkingenbox in stap vijf van het orderproces. Zo voorkomt u eventuele revisies op de producten, hoeft u niet langer te wachten én bent u ervan verzekerd dat alles wat u wenst door ons team wordt opgepakt.

Heeft u vragen over het gebruik van de opmerkingenbox? Neem contact op met team Klantenservice via de LIVE-chatfunctie die u kunt gebruiken via het dashboard. ZIEN24 staat altijd voor u klaar!

Uw standaard voorkeuren vastleggen?
Los van de bovenstaande wensen die u heeft op orderniveau, kunnen wij ook uw standaard voorkeuren vastleggen in uw account. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan en weet u zeker dat elke order wordt opgepakt met al uw wensen daarin verwerkt.

Onze accountmanagers pakken dit graag voor u op. Met een druk op de onderstaande knop opent ons digitaal formulier met daarin diverse vragen over uw voorkeuren met betrekking tot fotografie, video, 360-tours en plattegronden. Wanneer u deze heeft ingevuld neemt één van onze accountmanagers contact met u op om dit alles door te nemen. De voorkeuren worden in ons systeem opgeslagen en op elk van uw toekomstige orders toegepast.