‘Mijn verwachting van de scanner is dat dít de toekomst is’

NIEUWS   •   11 apr. 2019

We blijven u maar informatie toesturen over ons vernieuwde product Inmeten. Dit komt omdat wij hier ontzettend trots op zijn en u hierover graag op de hoogte willen blijven stellen.

Begin maart is inmeten bij ZIEN24 veranderd. Het is inmiddels iets meer dan een maand geleden dat de eerste uitrolfase van dit vernieuwde product van start ging. Zo’n 70 procent van onze inmeet-opdrachten wordt nu met de scanners gedaan. Wij gingen bij een paar van onze klanten langs om te vragen wat hun ervaringen hiermee zijn!

Wij hebben alle vertrouwen in dit product. Dit komt mede door het feit dat wij in de testperiode hebben gezien dat voor máár 0,5% van de inmeetafspraken een terugkomafspraak is benodigd. Waarom zou u woningen handmatig inmeten als het ook geautomatiseerd, sneller en nauwkeuriger kan?!

‘Mijn verwachting van de scanner is dat dít de toekomst is’

NIEUWS   •   11 apr. 2019

We blijven u maar informatie toesturen over ons vernieuwde product Inmeten. Dit komt omdat wij hier ontzettend trots op zijn en u hierover graag op de hoogte willen blijven stellen.

Begin maart is inmeten bij ZIEN24 veranderd. Het is inmiddels iets meer dan een maand geleden dat de eerste uitrolfase van dit vernieuwde product van start ging. Zo’n 70 procent van onze inmeet-opdrachten wordt nu met de scanners gedaan. Wij gingen bij een paar van onze klanten langs om te vragen wat hun ervaringen hiermee zijn!

Wij hebben alle vertrouwen in dit product. Dit komt mede door het feit dat wij in de testperiode hebben gezien dat voor máár 0,5% van de inmeetafspraken een terugkomafspraak is benodigd. Waarom zou u woningen handmatig inmeten als het ook geautomatiseerd, sneller en nauwkeuriger kan?!